10/8/08

DIA 2: Calaceite - Almansa


8hores 45 minuts - 489 kilòmetres - 19 litres de gasolina

Després de descansar durant tota la nit, vaig a buscar la Mosca al garatge de la casa de la propietària de la pensió. No hi ha res millor que pagar 12 € per una pensió amb parking inclòs! Surto a les 8:00 de Calaceite direcció Alcañiz, on faig la primera parada per esmorzar. Només han estat 40 minuts de trajecte, però és que hi ha una raó. La selecció espanyola de bàsquet juga el seu primer partit a les Olimpíades contra Grècia. Ja sabeu que no sóc molt fan de la selecció, però si que ho sóc del bàsquet, i també de Ricky Rubio i Rudy Fernández. Mentres veig l'espectacle que estan donant la Doble R aprofito per fotrem un megaentrepà de bacon. Al costat meu, un home amb una canya sobre la taula (i varies al cos) em comenta que la seva dona l'ha fotut fora de casa per veure el bàsquet. Falten 5 minuts perquè acabi el partit i decideixo marxa, ja que el matx està resolt des de fa estona.


Agafo la Vespa i decideixo tirar milles per recuperar el temps perdut, i és que he estat 1 hora i mitja parat. La carretera que va d'Alcañiz a Terol és espectacular. Recent asfaltada i cap cotxe. Primer, perquè és diumenge i segona, és clar, estic a Terol on la densitat de població potser és més baixa que a la cima de l'Everest. Avorrit d'anar per la mateixa carretera sempre, decideixo agafar un trencall durant uns kms. Un trencall sobre el mapa, ja que en realitat, el que faig és pujar el primer port de muntanya per una carretera de carros. 1400 metres d'alçada que primer pujo i després baixo. Segurament no era la millor opció agafar el trencall que comentava anteriorment, però els llocs per on passo i les vistes són impagables.


Una vegada finalitza el port, torno a agafar la carretera que em portarà fins a Terol City. Entre el partit de bàsquet i pujar el port de muntanya he perdut força temps, però ja sabeu que no tinc cap pressa per arribar a Almeria. Estic amb el dipòsit mig buit i necessito omplir-lo. De camí em trobo una gasolinera abandonada i una altre que es troba tancada. La següent, segons les indicacions, està a Terol. Hi arribo, però amb els collons fins d'alt. Ja gairebé s'estava a punt de fondre la bombeta de l'indicador de la reserva. Descanso 10 minuts. Faig una coke amb unes patates. És la 13:15h i no tinc gaire gaire gana així que decideixo tirar fins arribar a Landete. Aquí, em foto una hamburguesa que podria arribar al nivell de les del Frankfurt de la Plaça de la Vila de Badalona. Una vegada més, el poble està mort i tothom està al bar. Es veu que durant el cap de setmana hi ha hagut un festival de grups nacionals radicals, perroflautes, vaja. Fins ara, he fet 280 km, gairebé els mateixos que vaig fer durant tot el dia d'ahir.

Surto de Landete, el meu cul es troba bé i decideixo fer el màxim de kilòmetres possibles. Tayuelas-Sinarcas-Utiel-Requena. Aquí faig una aturada de 15 minuts. La Mosca descansa i el meu cul també. Són les 17h i ja començo ja està cansat. Torno a pujar sobre la moto, i continuu. Faig 1 hora més i torno a parar per descansar. Ara ja si que em fa molt mal el cul i ja no se com posar-me sobre la moto i a on posar els peus. 15 minuts més i cap abaix. Passo per Alcalá de Júcar un poble molt maco enmig duna petita vall per on s'arriba per unes corbes espectaculars. Molt maco però també bastants turistes i bastants autocars amb avis de l'incersso.
Arribo fins a Almansa.Són les 19:30h. i decideixo trobar una pensió, hostal, però no tinc sort. Abans, només entrar a la ciutat, veig un hotel de 3 estrelles. Entro i pregunto quan val passar la nit. 60 €! Automàticament li dic al recepcionista quin camí haig d agafar per anar a Yecla, el pròxim poble i a quant esta. Em diu que estar a 50 km, és a dir una hora més sobre la moto. Vaig cap a la moto per fer l'ultima hora del dia, però m'ho repenso. És tal el cansament que porto a sobre , que faig mitja volta, i decideixo pagar els 60€. Estic literalment mort després dels 500 km que he fet. Demà més!

1 comentari:

Alucinavecina ha dit...

La 1ª aventura va sortir força be, avera k tal la 2ª...

I arreglam el faro k no m'hi veig x les nits!!