11/8/08

DIA 3: Almansa - Los Gallardos

5hores 30 minuts - 293 kilòmetres - 15 litres de gasolina
Després de dormir com un rei a Almansa, surto a les 8:00h. Haig de creuar el poble i tinc una bona feinada per fer-ho ja que no hi ha cap rètol que m'indiqui la direcció cap a Yecla. Ara, el poble està inundat de rètols de publicitat. No sabré on haig d'anar si vull anar a Yecla, però el que si que sé, és on para el veterinari i el gimnàs del poble. En fi, després de perdrem 15 minuts pel poble aconsegueixo, intuint, agafar la N-3220 cap a Yecla.


Com cada dia, fa rasca. El que primer em trobo és el port d'Almansa. Bona carretera que passa per mig de boscos. Potser m'he creuat amb 10 cotxes pel camí. No més. Passo per Yecla a les 9.00h. i a Jumilla, el següent poble, arribo a les 10:00h i paro per esmorzar una megacanya de xocolata. Els avis del poble es concentren tots a la rotunda central del poble. Tots amb la seva gorra, camisa, i el bastó. Ah, i parlant de futbol.


Avui és el dia que arribo a destí i procuraré arribar a l'hora de dinar a los Gallardos. La moto va perfecta, i la ruta que haig d'agafar està clara. Sobre el mapa Almeria està ben aprop. Yecla - Jumilla - Calasparra - Caravaca - La Paca, fins a arribar a Lorca. El trajecte de La Paca a Lorca comença a ser molt sembla al desert d'Almeria. He passat de creuar un bosc ple de pins aquest mati a arribar a un paisatge semidesèrtic.


A Lorca arribo a la 13:00h. Esperant en un pasa a nivell, decideixo descansar 10 minuts. Em fa mal tot i vull arribar lo abans possible al poble, per llençar-me al sofa de casa. Una vegada travesso Lorca, tinc un dubte important. De cap manera vull agafar l'autovia que va fins a Àguilas. Al mapa surt que és l'única manera d'arribar-hi. Un cop a Àguilas, hauria de vorejar la costa fins a arribar a Mojácar. Fa dos anys vaig agafar aquesta autovia amb el cotxe, i seria un infern agafar-la ara amb la Mosca. Per sort, trobo una carretera paral·lela a l'autovia que més tard em portarà fins a Pulpí, el poble més al nord de la provincia d'Almeria. Aquí, només parar a la gasolinera i treurem el casc escolto els suroll de les xixarres. Ara ja sí, he arribat a Almeria. Faig la mítica coke i cap a Cuevas de Almanzora i Vera. A Vera arribo a les 14.30h. i a Los Gallarados finalment arribo a les 15.00h de la tarda. Em compro un sandwitch d'aquests embassats a la gasolinera, dels quals en sóc fan i a la mínima que me'l cruspeixo, comença la siesta. Avui he fet parades molt curtes: 4, de no més de 15 minuts.


A la tarda arribarà la Miss Black des de Aguadulce, per passar una setmana i mitja unes bones vacances. La Mosca, Cap de Gata, platja , comilones, cervesa, mojitos i Rock'n'roll!

2 comentaris:

Anna ha dit...

Ui! Ni m'havia empanat d'aquesta actualització xD

FLY ha dit...

Em d'arreglar la capselera Lerd..avera kaun tink kasa =(