22/8/08

La Mosca per Almeria

Arribats a Los Gallardos comencava la segona part de les vacances. Almeria amb Vespa! 900 kilòmetres en 12 dies. Platja, solete, soparets, mojitos, concerts, relax... i Vespa!

La primera platja que vam visitar va ser la del Algarrobico. Potser us sona el nom d'aquesta platja per el hotel ilegal que esta construit a peu de platja. Una barbaritat que porta anys portant cua. Evidentment ens anem a un extrem de la platja per tal de no veure cap totxo. És ple més d'Agost i no trobem gaire gent. Abans, vam pasar per los Muertos, i la munió de cotxes que hi havia ens va fer tirar enrrere. (A part dels 15 minuts a peu fins arribar a la platja). Vam trobar tranquilitat i la Mosca va trobar un ligue, una px blava de Madrid, com podeu veure a la foto. Altres platjes que vam visitar van ser la de las Negras, que se'ns va fer etern arribari. Potser vam tardar hora i mitja en arribar, i vam arribar ja rebentats. Masses kilòmetres amb vespa per anar a una platja. Així que vam decidir anar a platjes més pròximes, com la de Mójacar, on vam trobar forces windsurfistes.

Molta vida la vam fer al poble de Mojacar. A sobre d'aquestes línees podeu veure Mojacar Pueblo. És precios, potser un xic turístic pero que no perd el seu encant. Per sopar bé es pot anar a la Pizzeria Pulcinella que hi ha a la plaça central del poble. Pizza, Lambrusco, econòmic i unes vistes de la comarca espectaculars! Havent sopat es pot anar al Mojito Jazz Club, un bar a la part alta del poble amb unes taules (que son uns barrils de fusta) al carrer perfecte per pendre's uns mojitos a la fresca nit andalusa.

Dintre de la provincia d'Almeria, el trajecte més llarg el vam fer des de Los Gallardos fins a Aguadulce. Van ser uns 100 kilòmetres aproximadament passant per l'interior, per Tabernas. Per moments el trajecte es feia llarg, ja que vam atrevesar el Desierto de Tabernas on les rectes eren interminables. Destacar tb el trajecta d'Almeria capital a Aguadulce. 10 kilòmetres de carretera transitada però vistes espectaculars de la mar. Més d'un cotxe haurà patit un accident i haurà acabat dintre l'aigua.