1/8/08

La ruta

El trajecte Barcelona-Almeria es dividirà en 3 etapes, sortint el dissabte 9 d'agost i arribant el dilluns 11 per la tarda a Almeria.

1a Etapa Barcelona - Calaceite (300km)

2a Etapa Calaceite- Almansa (350km)

3a Etapa Almansa -Los Gallardos (370km)






Tres díes i dos nits on dormiré a pensions, hostals, cases rurals o albergs. La capacidat del dipòsit de gasolina és de 8 litres, aixi que cada 120 km aproximadament hauré de repostar i deixar que la Vespa, les meves cames i el meu cul descansin. No tinc ni idea com respondrà el meu cul i esquena, però això ja us ho explicaré més endavant.

2 comentaris:

corny_allstar ha dit...

Conozco un bar de muy mala reputación en Alcañiz!Si estàs cansado puedes ir y dices que me conoces. El bar se llama "La ostra azul".Buen viaje!

mini_allstar ha dit...

Bon viatge, crack!
Que disfrutis de la gran aventura i que no pateixis molt de l'esquena!
Potser un dia jo faig Sitges-Beijing amb el Mini, depèn de com et vagi a tu l'experiència, juas!

Petonets.